Kamp Alpe
Domov - Okolica - Kamniško Savinjske Alpe

Kamniško Savinjske Alpe

Konec doline Kamniške Bistrice predstavlja odlično izhodišče za številne planinske poti v Kamniške Alpe. Najvišji vršac med njimi je Grintovec, ki meri 2558m. V poletnih mesecih bomo v Kamniških Alpah srečali številne pohodnike, ki izbirajo med časovno krajšimi oziroma daljšimi, med bolj ali manj zahtevnimi potmi. Predlagamo, da se o izbiri poti pred odhodom dobro pozanimate ter tako prejmete zadostne informacije.

Opise poti najdete tudi na povezavi www.hribi.net

In še zanimivost:
Najvišji vrh Grintovec obiščejo vsako leto tudi najboljši gorski tekači iz vsega sveta. Letos se bodo tako za Pokal Slovenije v gorskih tekih pomerili 26.julija, zagotovo pa najhitrejši tudi letos vrh dosežejo že v neverjetni dobri uri.

Naš predlog:

Kamniško Sedlo

Izhodišče: Dom v Kamniški Bistrici (601 m)
Cilj: Kamniška koča na Kamniškem sedlu (1864m)
Čas hoje: 3 h 45 min
Zahtevnost: lahka označena pot
Višinska razlika: 1263 m

Opis poti: S parkirišča pred domom v Kamniški Bistrici nadaljujemo po sprva še asfaltirani cesti, ki nas po krajšem vzponu hitro pripelje v gozd. Po nekaj minutah hoje pa nas planinske oznake za Kamniško sedlo usmerijo desno na strmo peš pot, ki nas nekoliko višje pripelje do zanimivega prehoda pod previsnimi pečinami. Še naprej strma pot pa nas nato pripelje do spodnje postaje tovorne žičnice, kjer stopimo na cesto. Nadaljujemo levo in nato že po nekaj korakih ostro desno. Razmeroma strma gozdna pot nas višje pripelje do kolovoza, kateremu sledimo nekaj deset metrov v desno, nato pa nas markacije usmerijo levo, kjer čez strm začetni vzpon strmina popusti. Naprej v rahlem prečnem vzponu prečimo razmeroma strma pobočja, za katerimi se nam z leve priključi pot z višjega izhodišča (Jermanca). Dobro označena in razmeroma strma pot, ki se še nekaj časa vzpenja skozi gozd, pa nas višje pripelje do prijetnega studenčka (v sušnih obdobjih presahne). Od studenčka sledi še kratek vzpon in pot nas pripelje do znanega počivališča
Pri Pastirjih, kjer stoji zasilni bivak.
Nadaljujemo naravnost po markirani poti, ki nato hitro preide iz gozda na prostran razgleden travnik. Za travnikom gre pot v pas rušja, kjer se ponovno začne strmeje vzpenjati. Pot, ki naprej poteka po vse bolj razglednem prisojnem pobočju pa nas po dobri uri hoje od Pastirjev pripelje do planinske
kočena Kamniškem sedlu.
Dom v Kamniški Bistrici - Pri Pastirjih 2:30, Pri Pastirjih - Kamniška koča 1:15.